Ik heb van iemand zijn runescape account gekregen, hoe kan ik zijn gegevens verranderen zodat hij hem niet meer terug kan krijgen?

Hij heeft mij net zijn gebruikersnaam en wachtwoord gegeven, maar hoe kan ik allemaal zijn email/recovery questions verranderen zodat hij hem niet meer terug kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het .ijkt er steeds meer op dat je iemands account hebt gehackt en bang bent dat hij zijn wachtwoord gaat wijzigen?

Antwoorden (1)

Het e-mail adres kan alleen worden veranderd als het geregistreerde email adres bevestigt dat het nieuwe adres goed is. Het wachtwoord, recovery questions en andere dingen kunnen makkelijk worden veranderd. Ga naar runescape.com. Scroll helemaal naar onder, dan zie je links onderin account staan. Druk op 'profile&setting' en log vervolgens in. Nu ben je bij je account settings waar je alles kan veranderen. Voor het wachtwoord druk je bijvoorbeeld op change password. Ik raad je wel aan om het e-mail te veranderen. De beheerder van het e-mail adres kan altijd zijn account terug krijgen, ook na een aantal jaar!