Er komt steeds op mijn scherm 'windows verkenner werkt niet meer!',daarna ben ik alles weer kwijt en moet ik opnieuw proberen,wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Je kunt het proberen met je PC opnieuw opstarten maar mogelijk zit er ergens een register-hick-up. Probeer het eens hier. Deze is voor Vista maar als je W7 hebt werkt het ook.
http://vistabits.nl/probleemoplossing/windows_verkenner_explorer.exe_crash.htm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zult in de event viewer moeten kijken wat de oorzaak is van het plotseling afsluiten van je explorer. je bent echter niet alles kwijt, als het gebeurt, doe dan het volgende: druk op ctrl+alt+delete selecteer hier taskmanager(taakbeheer) en bij bestand of file kun je open selecteren, klik daar op open en typ 'explorer.exe' zonder de ' ' hierdoor komt je desktop in iedergeval terug, kijk dan direct in de event viewer wat de oorzaak is....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het weer gebeurt, probeer dan is CTRL ALT DELETE en dan moet je taakbeheer aanklikken, daarna doe je nieuwe taak... en dan typ je ´´explorer´´ Nu is windows verkenner weer terug! Als het te vaak gebeurt moet je iets anders gaan proberen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ahum...