Wat zijn de voor/nadelen van een MacBook tegenover een Windows laptop?

-

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De voor en nadelen hangen voornamelijk af van wat jij van plan bent met je computer te doen, wat voor computers je vrienden gebruiken [ivm hints & tips] en hoeveel je van computers weet.
Wil je voornamelijk veilig internetten dan raad ik je een Apple aan. Het besturing systeem is veiliger, er zijn veel minder aanvallen en het is stabieler.
Wil je voornamelijk spelletjes spelen, dan moet je een windows machine nemen. Daarvoor zijn veel meer spellen beschikbaar. Windows komt wel meteen met allerlei aanverwante problemen. Zo moet je allerlei beveiliging software kopen, installeren en bijhouden. Alleen maar antivirus is echt niet meer voldoende aangezien er dan complete klasse malware niet gedetecteerd worden.
Ik persoonlijk vind het 'gratis downloaden van software is makkelijker voor Windows' geen valide argument aangezien dit vaak illegaal is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dit geld voor alle apple laptop/pc

Het grootste nadeel vind ik dat je bij windows veel meer kan downloaden.
apple let heel erg op wat je download.
dus illegaal downloaden gaat moeilijker.

Ik zou alleen al om die reden blijven bij een windows pc

Toegevoegd na 24 minuten:
Als dit je niet dwars zit.
is hij wel aan te raden.
maar zelf vind ik hem te duur.
maar als dat je ook niet dwars zit.
is hij wel aan te raden.

maar persoonlijk blijf ik bij windows

Toegevoegd na 24 minuten:
Als dit je niet dwars zit.
is hij wel aan te raden.
maar zelf vind ik hem te duur.
maar als dat je ook niet dwars zit.
is hij wel aan te raden.

maar persoonlijk blijf ik bij windows
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin. Ik download alles op mijn Macbook Pro, van films tot Photoshop. Hoezo zou dit niet kunnen?