Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op detomaso.startpagina.nl

VERKOOP van mijn Pantera

• Henk

Mijn Pantera uit 1972 is te koop

1972

345 PK NIEUWE motor (is net ingelopen)

PRIJS: Euro 42.500

tel: 0653391363

Alleen serieuze gegadigden SVP

zie: http://www.youtube.com/watch?v=yCvHyagUrA0

• Dirk Van der Linden

Henk,

Mijn naam is Dirk Van der Linden, ik woon in Brasschaat, België.

Is de Pantera verder in perfecte staat : carrosserie zonder roest ? Interieur nog in goede staat ? Electriciteit in orde ? Het U toevallig ook nog de originele Campagnolo-velgen ? Banden nog genoeg profiel ? geen lekkages onder auto - keerringen ok ? Is de historie van de auto bekend ? Motor is vernieuwd, versnellingsbak ook ok ? loopt niet warm ? Waar staat deze auto gestald in Nederland ? Is de prijs nog bespreekbaar ?

Bedankt voor de info

Met vriendelijke groeten,

Dirk Van der Linden

0032/3/620.27.87

• Carlo

Beste Henk,

Binnenkort, zondag 2 juni, is de Achterhoekse Zomer Fair 2012. Wij, twee beginnende horlogeliefhebbers en ondernemers, zijn daar aanwezig met onze horloges. Het merk wat wij die dag gaan voeren is Detomaso. Het horlogemerk is gebaseerd op het gerenomeerde automerk uit vervlogene tijden, u wel bekend. Om onze stand een echte eye catcher te laten zijn op deze Fair, is door ons het idee geopperd om op de stand een heuse DeTomaso neer te zetten. Om de auto heen zullen wij onze horloges presenteren. Ook de bediening zal die dag rondlopen met Detomaso horloges.

Onze vraag aan u is de volgende; ziet u het zitten om uw Detomaso Pantera een extra dag in een prachtige etalage te zetten? De Zomer Fair is gericht op mensen met een bovenmodaal inkomen. Voor ons is het een prachtige manier om onze verkoop te stimuleren, voor u een extra mogelijkheid om extra exposure te krijgen voor uw prachtige Detomaso Pantera.

Wat ons betreft hoeft u daar niet de gehele dag bij te zijn, maar als u het leuk vindt of u grijpt eventuele kopers bij hun kladden, bent u natuurlijk van harte welkom. Zoals eerder vermeld zijn wij een beginnende onderneming, en kunnen we ons niet veroorloven om hiervoor te betalen. Echter gezien de doelgroep en de lokatie ( Hotel Ruimzicht te Doetinchem) leek het ons een win-win situatie. Kosten voor uw lunch worden wel door ons vergoed.

Ik hoop u door mijn verhaal enthousiast te hebben gemaakt en dat we binnenkort uw Detomaso Pantera extra exposure kunnen geven, en onze horloge daardoor ook wat meer aandacht te kunnen laten trekken. Ongeacht het verloop van de dag, denk ik dat we een leuke dag kunnen beleven, waarbij we allebei aan exposure niet te kort zullen komen.

Ik hoop snel van u te vernemen. U mag me altijd bellen voor vragen.

Met vriendelijke groet,

Carlo van den Bos

Sales Team Joca Horloges / Horlogehuis Doetinchem

jocahorloges@gmail.com

mobiel 06-49925189