Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op detomaso.startpagina.nl

Pantera gezocht

• Willy192

Ik ben op zoek naar een Pantera in zeer goede staat. Ben bezig geweest om er een te kopen via ebay uit de vs, maar ik heb het afgeblazen want het risico is mij toch te groot. Dus ik zoek een auto bij voorkeur in nl. Wie weet er een te koop?

Gr

Willy

• R. Evers

Willy

Het is mogelijk een inspectie te laten uitvoeren. Kosten daarvan zijn rond de 250 USD. Ik raad aan lid te worden van een forum (bijv Provamo Pantera): met een beetje geluk is er een forum lid dat dicht bij een auto woont - het is niet ongewoon dat die dan een uitgebreid ‘onderzoek’ doet. Het risico is dan erg klein geworden.

Ik heb zelf in Januari een Pantera gekocht, in Wisconsin. Gevonden via Hemmings.com. Na het opvragen van een inspectie rapport nog wel zelf gaan kijken (moest in US zijn voor werk) en een proefrit gemaakt. De auto wordt inmiddels gereed gemaakt voor transport en moet als het goed is eind maart in Rotterdam aankomen.

Succes ermee.

Groeten

REvers

• Willy192

Ik had er een op Ebay gevonden die mij wel wat leek. Keuring laten uitvoeren, op zich prima auto. Ik durfde het toch niet aan. Het was de tall man conversion, en die bak die er dan ingelast wordt om de steol te verlagen, is toch wel een structurele ingreep. Ik wou het risico niet nemen dat ie niet door de Rdw keuring zou komen.

Hoe heb jij die keuring geregeld. Ik was nu 455 euro kwijt, via SCL Rotterdam.

Gr

Willy

• f vd brandt

als je nog belangstelling hebt heb ik er een voor jou.

kijk maar op autogespot.nl dan kun je hem zien.

tel.nr.06 2327 0742

• simon

Wat voor Pantera zoek je?een vroege of een late ?

en welke prijs klasse?

• Willy192

Goedemiddag Simon,

Ik zoe een goeie. Vroeg of laat maakt mij niet heel veel uit. Ik heb wel mijn voorkeur en dat is met chromen bumpers, maar met een nieuw model dashboard (met die twee klokken schuin tegenover elkaar). Het mag dus ook een L model zijn, en dan moeten er pre L chromen bumpers op. Bumpers zijn te koop, maar duur.

Prijs: vanaf € 35.000 tot € 45.000. Bij voorkeur met inruilmogelijkheid van mijn huidige amerikaanse klassieker.

Als je iets weet mail me dan op reerink@solcon.nl

Bedankt,

• R. Evers

De keuring voor de auto die ik uiteindelijk heb gekocht was gedaan door ‘National Auto Inspection Services’:

http://www.autoinspectionservices.net/

Volgens mij een stuk goedkopen dan de 450 Euro waar jij het over had. Ik heb zelf de keuring niet aangevraagd, maar iemand uit Duitsland. Ik heb een kopie van het uiteindelijke rapport kunnen kopen tegen een korting.

Hoop dat dit helpt.

De mijn is inmiddels door de keuring en platen zijn bevestigd: Mooie donkerblauwe met witte letters, Amerikaans maat.

Groeten.

R.